Välkommen till min blogg!

Jag är glad att du läser. Min tanke är att här uppmärksamma och samla allt det fina runt omkring mej. Det blir en blandning av sådant som intresserar mej, som i första hand trädgården, naturen, hemmapyssel, färg och form, lite om djuren i mitt liv och i trädgården. Tankar om stort och smått och en hel del planer. En blandning av allt möjligt med andra ord. Komentera gärna!

fredag 20 mars 2015

Runda i mammas trädgård


 Idag tänkte jag dela lite bilder som jag tagit från mammas trädgård här under veckan. Hos henne börjar det ju knoppas i rabatterna nån vecka före i mina så kan inte låta bli att gå med näsan ner och kika oxå hos henne. På bilden över Blåsippetuvan som är planterad riktigt vid husväggen och som oftast är nummer två med att visa sej.


 Så är det snödropparna...




 Förstingen är julrosorna. Finns flera på backen.





 Här en utblommad julros, fin också så här tycker jag. På bilden under Snöklockorna, ännu inte utslagna men på god väg.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar