Välkommen till min blogg!

Jag är glad att du läser. Min tanke är att här uppmärksamma och samla allt det fina runt omkring mej. Det blir en blandning av sådant som intresserar mej, som i första hand trädgården, naturen, hemmapyssel, färg och form, lite om djuren i mitt liv och i trädgården. Tankar om stort och smått och en hel del planer. En blandning av allt möjligt med andra ord. Komentera gärna!

lördag 21 mars 2015

Marsbilder


Kaprifolens fina blad, det här är kaprifolen jag köpte ny förra hösten.



 Blåsippans söta knoppar.


 Blåsippa och Silverarv.


 Murgröna framför ett Bergeniablad.


 Krokusar på väg upp genom fjolårslöven.


 Ett gammalt skatbo som prydnad , hållit vintern, och ser fint ut ännu.


 Blommknopp nummer två, Krokus. Samma som förra året.


 Revsuga, fina glänsande blad i mörkgrönt och lila. Bilden under Rosenbräckan, nya blad och gammla blad.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar