Välkommen till min blogg!

Jag är glad att du läser. Min tanke är att här uppmärksamma och samla allt det fina runt omkring mej. Det blir en blandning av sådant som intresserar mej, som i första hand trädgården, naturen, hemmapyssel, färg och form, lite om djuren i mitt liv och i trädgården. Tankar om stort och smått och en hel del planer. En blandning av allt möjligt med andra ord. Komentera gärna!

måndag 16 februari 2015

Vintern fram till nyåret.


 Jag satt hemma och redigerade lite fotografier och fick lust att dela lite bilder med er som liksom jag kanske går där och längtar sej sjuka efter sin trädgård. Den finns där, bara i lite mer undangömmt slag, märkte jag när jag bläddrade bland bilderna. Det är de små detaljerna..de mer begränsade färgerna. Men fint det också.















Inga kommentarer:

Skicka en kommentar