Välkommen till min blogg!

Jag är glad att du läser. Min tanke är att här uppmärksamma och samla allt det fina runt omkring mej. Det blir en blandning av sådant som intresserar mej, som i första hand trädgården, naturen, hemmapyssel, färg och form, lite om djuren i mitt liv och i trädgården. Tankar om stort och smått och en hel del planer. En blandning av allt möjligt med andra ord. Komentera gärna!

söndag 20 april 2014

Projekten..


 Hej, hej!!

 Tänkte dela lite bilder på hur planerna framskridit på backen. Har varit underbara dagar med soligt och varmt, så mycket tid att sitta vid datan har jag inte tagit mej :) . Försöker ändå hålla i minnet att det jag inte tar mej tid att fotografera och dokumentera det har jag med ganska stor säkerhet glömt hur det var, sedan om några år. Annars, nu sover jag redan ut i min lilla boda, rymms ej mer in i stora huset så här under påskhelgen. Värmebatteriet har alltså fått gå varmt. :)


Sidan mot sandvägen.

Bladknoppar av Rosenbräcka och krypveronika.

Vedtraven färdigt radad. Blev tre rader ved.

Tidningspappret underst, och så fyllt på med allt möjligt som det kan tänkas växa i.

Fyra stycken blåsippor. Det tar sej..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar