Välkommen till min blogg!

Jag är glad att du läser. Min tanke är att här uppmärksamma och samla allt det fina runt omkring mej. Det blir en blandning av sådant som intresserar mej, som i första hand trädgården, naturen, hemmapyssel, färg och form, lite om djuren i mitt liv och i trädgården. Tankar om stort och smått och en hel del planer. En blandning av allt möjligt med andra ord. Komentera gärna!

söndag 20 april 2014

Nånting kommer upp..

Det är riktigt roligt att se på allt som händer i blommrabatterna just nu. Eftersom det syns så tydligt allt som kommer upp. Alla växter har sin egen stil och charm. Men det gäller nästan att krypa runt på alla fyra för att komma på rätt höjd för närmare studier.


Vallmo på väg upp

Rosenbbräcka och Krypveronika

Tulpanblad, i fina färgskiftningar

Silververonika tror jag att det här är.

Blad av Revsuga och Krypveronika

Studentnejlika.

Mossflox.

Anemon i knopp.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar