Välkommen till min blogg!

Jag är glad att du läser. Min tanke är att här uppmärksamma och samla allt det fina runt omkring mej. Det blir en blandning av sådant som intresserar mej, som i första hand trädgården, naturen, hemmapyssel, färg och form, lite om djuren i mitt liv och i trädgården. Tankar om stort och smått och en hel del planer. En blandning av allt möjligt med andra ord. Komentera gärna!

torsdag 27 mars 2014

Första lökarna !





Krokuslökar på väg upp.

En anemonknopp kanske?

Min  Blåsippa !






Hej igen!

Nu börjar det hända saker ute i trädgården! Jag har nästan vårstädat rabatterna färdigt, rensat undan gammla barr och löv och nu börjar vårlökarna äntligen titta upp. Varit ut med kameran igår och mer eller mindre krypit runt på alla fyra för att studera underverken!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar